måndag 6 april 2009

Blekinge 09

Tjenna! Nu tänkte jag berätta lite om min helg, i Blekinge. Den började med att upp tidigt efter en sen stängning för att ta sig till båten. Men de var inte så jätte farligt, men sen var de att sitta i en bil ett jävla bra tag. För Jons gps fick lite fnatt och ville köra via Stockholm, sen ner till Skåne och till sist Blekinge.




Väl där så fick vi ju träffa Louise vi skulle slagga hos, allt gick bra och vi började väl festa lite smått. Sen drog vi till någon krog som hette "Grand". Var faktiskt riktigt kul, dagen efter var lite seg. Men var tvungen att gå upp för att hinna till Systemet, min dricka tog slut dagen innan. Men efter när jag skulle hem så lyckades jag ta en annan väg som gjorde att jag tappade bort mig. Men efter lite om och men hitta jag tillbaka.

Sen blev det lite drickande den kvällen med, men var lite lungnare då.

Men en mycket lyckad kväll, hoppas på fler sånna. Men är hemma på kära Gotland.



Peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar